Inkluderade GRATIS produkter
Amount exceeded
4.7 av 5 av 38061 recensioner
4.7 av 5 av 38061 recensioner
Inkluderade GRATIS produkter
FAQ | Vanliga Frågor
Please check the English version of FAQ
Vi kan inte ge någon information om våra produkters rättsliga status i ditt land, eftersom antalet länder vi skickar till gör det omöjligt för oss att hålla oss uppdaterade på vad som är lagligt i vilka länder. Det är ditt eget ansvar att undersöka dina lokala lagar och bestämmelser innan du beställer hos oss eftersom vi inte kan hållas ansvariga om ditt paket stoppas av tullen.
Du måste skapa ett konto om du inte redan har ett hos oss. Du kan göra detta innan du fortsätter till betalning för din beställning - följ bara "Registrera här" -länken vid kassan.
Ja, minimumköp på 25 € (inkl. moms) är kravet för att lägga en beställning.
På grund av den hastighet som paket skickas ut är det osannolikt att du kommer att kunna ändra i din beställning när din betalning har mottagits. Vi behandlar beställningar så snart som betalningen accepterats. Om du behöver kontakta kundservice angående en beställning, gör det så snabbt som möjligt för att undvika komplikationer. Vi kommer att göra vårt bästa för att tillgodose dina önskemål, men det är inte garanterat.
Definitivt! Om du loggar in på ditt konto och går till avsnittet "Beställningshistorik" kommer du att kunna upprepa eventuella tidigare order du har gjort med oss. Tryck helt enkelt på "Reorder" -knappen bredvid rätt ordning och du kommer rakt till betalningssidan. Vid detta tillfälle kan du fortfarande lägga till andra produkter i ordern eller gå rakt ut för att kolla in.
För att upphäva en beställning behöver du bara skriva en förfrågan i formuläret på vår Kontakt sida. Fyll även i din mejladress och ditt ordernummer för snabb bearbetning av din förfrågan. Om du önskar att ändra din order eller betalningsmetod kan du göra på samma sätt.
Notera att din order endast kan ändras eller avbeställas om vi fortfarande har kvar dem, skickade beställningar kan inte ändras eller upphävas.
Royal Queen Seeds kommer ej att visas någonstans i ditt kreditkorts- eller banktransaktions-översikt. Alla avgifter kommer att visas med vårt kommersiella namn:
Det finns några betalningsmöjligheter tillgängliga på Royal Queen Seeds webbshop:
Instruktioner för hur du fyller i varje typ av betalning lämnas efter att du har valt din föredragna betalningsmetod vid kassan. Vänligen följ dessa anvisningar noga.
Du kan betala för din beställning med kort. Ange bara ditt kortnummer, ditt korts utgångsdatum och din 3-siffriga säkerhetskod så som den är på baksidan av ditt kort. Kreditkortsbetalningar kan ta upp till 24 timmar att behandlas. När betalningen har genomförts då börjar vi behandla din beställning.
Observera att vi inte kan behandla förbetalda kreditkort.
När du är nöjd med ditt produktval, gå till kassan och välj banköverföring som betalningsmetod för att bekräfta din beställning. När du har bekräftat din beställning kommer RQS-bankuppgifter att visas på skärmen.
Vänligen se till att du använder ditt ordernummer som betalningsreferens annars kan vi inte sammankoppla betalningen till ditt köp. Banköverföringar tar normalt mellan 3 och 7 arbetsdagar till att färdigställas.
Vi accepterar även Bitcoin som betalningsmetod. Vänligen följ anvisningarna i länken nedan för att använda det här alternativet.
För närvarande accepterar vi inte betalningar från ditt Paypal-konto. PayPals policy gentemot de produkter som vi säljer hindrar dem från att erbjuda sina betalningsmetoder i vår webbshop.
Du kan betala med kreditkort, banköverföring, Bitcoin, DialXS eller Sofort bank.
Vi beklagar, vi kan inte ta emot några slags checkar.
Vi kan för närvarande inte acceptera "money orders" som betalning för din beställning.
Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte ett alternativ att betala för din beställning vid leveransen av ditt paket.
Lämna en recension av dina produkter och få 10% avdrags rabattkupong. Du måste vara inloggad och lämna en recension på någon produktsida
Dina rabattkuponger kommer att vara tillgängliga via Mina kuponger på ditt RQS-konto. Observera att rabattkuponger inte går att kombinera (du kommer bara att kunna bruka en per gång), men du kan använda dem ihop med värdekuponger - kuponger med en viss summa pengar som krediterats åt dem.
Ja det kan du. För att spåra ditt paket följer du instruktionerna i det automatiska e-postmeddelandet du får när ditt paket har skickats. Efter det emailet uppdateras spårningen när paketet når destinationslandet. Observera att ibland kan transaktionen ta upp till 5 arbetsdagar.
Bli inte förvånad om din beställning levereras innan du kan spåra den!
De flesta beställningar skickas inom 24 timmar efter mottagandet av betalningen. Vi skickar från måndag till fredag, utom vid helgdagar. Om din beställning lades på en fredag är det mycket troligt att det skickas följande måndag.
Vi sänder våra beställningar i blanka lådor utan klistermärken eller någon hänvisning till våra produkter eller vårt företag. Den enda informationen i rutan är leveransinformationen.
I varje fall, om du ännu vill ha ytterligare diskretion så erbjuder vi också ett DVD diskret post-alternativ för 5€.
Se nedan för en fullständig förteckning över de länder som vi skickar till:
Österrike, Belgien, Kroatien, Cypern, Tjeckien, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Tyskland, Grekland, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Storbritannien, USA.
Vi skickar inte till något land som inte visas i förteckningen här ovan.
Standardfrakt är gratis till alla länder. Vi erbjuder dock en DVD-diskret leverans för 5 €, du kan få ditt paket i ett DVD-fodral för en helt diskret leverans.
Vi skickar endast till privata, riktiga adresser. Vi skickar inte till postboxar, offentliga platser, paketeringsstationer, butiker, reläpunkter, lastfordon och liknande adresser.
UPS Accesspunkts-nätverket är tusentals praktiska leveransplatser som kan användas när du inte är hemma för att acceptera din leverans.
Välj en åtkomstpunkt från den interaktiva kartan vid utcheckningen och konsultera öppettiderna så att du kan hämta ditt paket vid en lämplig tidpunkt. Priset på denna fraktmetod kommer att visas under kassan.
UPS erhåller email och text-alarm för att meddela när ditt paket är färdigt för upphämtning.
Vår fraktpartner skickar alla våra paket till oss. För att erbjuda dig den bästa möjliga vägen använder de olika posttjänster.
Din leverantör kommer att leverera ditt paket i hand vid din leveransadress. Om du är frånvarande och paketet inte passar genom brevinkastet bör du få ett meddelande med instruktioner om hur du går till väga för att få din beställning.
Om ditt paket returneras till vårt lager kontaktar vi dig omedelbart.
Leverans tar vanligtvis mellan 3 och 7 arbetsdagar. Räkna dagen för leverans som dag 0 och kom ihåg att lördag, söndag och bankfridagar inte anses vara arbetsdagar.
Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst om du inte har fått ditt paket inom 10 arbetsdagar efter att det skickats.
Ditt paket kan alltid kontrolleras av ditt nationella tullkontor, oavsett vilken fraktmetod du väljer.
Vänligen observera att även om vi kan skicka till ditt land, kan vi inte ge någon information om den rättsliga statusen för våra produkter i ditt land. På grund av den mängd länder som vi skickar till det är det helt enkelt omöjligt för oss att hålla reda på vad som är lagligt i vilka länder.
Det är ditt eget ansvar att undersöka dina lokala lagar och bestämmelser innan du beställer hos oss. Tänk på att vi inte kan hållas ansvariga om ditt paket stoppas av tullen.
Vi gör allt vi kan för att säkerställa att paketen inte har ytterligare information frånsett ditt namn och leveransadress. Förpackningarna är vanliga för att ej göra uppmärksamhet och vi erbjuder ett "Stealth-alternativ" för en liten extra avgift på 5€.
Din personliga information behövs för att skicka ditt paket och kontakta dig om ett problem skulle uppstå. Dina uppgifter delas inte med en tredje part eller används på något annat vis.
Din personliga information är konfidentiell och den kommer aldrig att delas med någon tredje part. Vi använder din personliga information vid orderbehandling eller om vi behöver kontakta dig av någon anledning.
Om du vill ta bort ditt konto, vänligen kontakta vårt kundservice-team genom att använda kontaktformuläret nedan - försäkra dig om att du har loggat in på ditt konto först.
Detta är vårt lojalitetsprogram där vi kommer att belöna dig för alla köp. Känn dig fri att kolla in vår avsedda sida för mer information.
Du kan använda poängen till att betala för en beställning, få rabatter eller köpa exklusiva medlems-produkter.
Green Points tjänas genom köp, gåvor och belöningar/handlingar (födelsedagspresent, recension m.m). Money Points kan bytas ut mot rabatter, exklusiva produkter och/eller kampanjer, men påverkar inte din medlemsnivå inom lojalitets programmet.
Level Points tjänas bara genom inköp och poängen räknas mot din medlemsnivå (desto mer Level Point, ju högre medlemsnivå).
Poängen kommer krediteras 7 dagar efter att din beställning skickats.
Mycket enkelt och snabbt! Klicka bara på "Ditt konto" längst upp på vår hemsida och välj sedan "Registrera" och följ anvisningarna. Ditt konto kommer att vara färdigt på mindre än 2 minuter.
Du kan uppdatera dina kontaktuppgifter genom sektionen "Personlig information" i "Ditt konto".
Ja, du kommer att behöva skapa ett konto. Gäst-beställning är inte ett alternativ. Dina uppgifter är säkra, vi delar aldrig ditt data med någon tredjepart och de används endast för att kontakta dig angående beställning och kampanjer.
Om du vill radera ditt konto så kontakta då vår kundtjänst via kontaktformuläret nedan—se dock till att du först är inloggad på ditt konto.
För att kunna få återbetalning måste du skicka tillbaka ditt oöppnade paket. Se nedan de steg du behöver följa:
Vänligen, ha i åtanke att återbetalning kan ta mellan 1 och 3 veckor.
Om du har fått din beställning och det finns några saknade artiklar följer du stegen nedan:
Ibland blir beställningar skadade under leveransen. Om det finns några skadade föremål med din beställning, gör så som följer:
För att komma i kontakt, fyll bara i formuläret nedan. Om du är en registrerad kund, logga in före du kontaktar oss.
Vi försöker att besvara alla frågor snabbast möjligt. Observera att meddelanden endast kan bli besvarade mellan måndag och fredag under kontorstid.
Om du inte ej fått något svar efter 5 arbetsdagar, var god och kontrollera din spam-mapp och kontakta oss igen via kontaktformuläret nedan med ditt meddelande och ange datum och tid för ditt tidigare meddelande.
Hos Royal Queen Seeds är vi stolta över att producera den bästa cannabisgenetiken och de bästa feminiserade, autoflowering och medicinska marijuana fröna på topphyllan.
Den här sidan är utformad så att du kan få svar på många utav dina frågor. Ovan hittar du en databas med vanliga frågor om ett stort antal ämnen, inklusive retur, frakt, vårt online-beställningssystem och mer.
Om du inte hittar det du letar efter, kontakta oss via formuläret nedan. Alternativt så kan du kontakta oss via telefon.
SNORKEL SPAIN SLU | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. 34 93 737 98 46 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SLU |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Om du har en fråga angående din beställning, vänligen se då till att skriva in numret i rutan Beställningsnummer.
Sour Diesel Green Gelato Fat Banana OG Kush Northern Light Royal Gorilla Cookies Gelato Critical Royal Runtz HulkBerry
Cookies settings
Funktionella kakor
Funktionella kakor hjälper vår webbplats att fungera optimalt och låter oss anpassa vissa funktioner.Preferenskakor
Preferenskakor tillåter oss att komma ihåg information som påverkar hur vår webbplats ser ut, inklusive ditt föredragna språk baserat på din region.Analytiska kakor
Analytiska kakor ger oss insikter om webbplatstrafik och kundbeteende, inklusive hur många som besöker vår webbplats, hur länge de surfar och vilka delar av vår webbplats de besöker.Vad är kakor?
Kakor är små bitar av data från en viss webbplats som lagras på en användares dator medan de surfar på internet. Kakor har flera olika funktioner. Vissa av dem spårar webbläsaraktivitet som gör det möjligt för företag att leverera riktade annonser. Andra kakor tjänar till att komma ihåg användarinloggningsuppgifter till olika webbplatser för att göra det lättare att hoppa på sociala medier eller andra webbplatser. Eftersom varje kaka har sitt eget unika ID, tillåter dessa databitar webbplatsägare att mäta den unika trafik som kommer in på deras webbplats.Varför använder vi kakor?
Kakor kommer väl till pass när du besöker vår webbplats. De säkerställer att du förblir inloggad, att du kan handla säkert och att varorna du lägger i din varukorg stannar där innan du gör ett köp. Men kakor hjälper även oss. De uppgifter de tillhandahåller tillåter oss att förbättra vår webbplats och gör det möjligt för oss att presentera riktade annonser för dig som är kompatibla med dina intressen.Vilken typ av kakor använder vi?
Funktionella kakor
Funktionella kakor hjälper vår webbplats att fungera optimalt och låter oss anpassa vissa funktioner.Preferenskakor
Preferenskakor tillåter oss att komma ihåg information som påverkar hur vår webbplats ser ut, inklusive ditt föredragna språk baserat på din region.Analytiska kakor
Analytiska kakor ger oss insikter om webbplatstrafik och kundbeteende, inklusive hur många som besöker vår webbplats, hur länge de surfar och vilka delar av vår webbplats de besöker.Hur inaktiverar eller tar jag bort kakor?
Inte ett fan av kakor? Inga problem. Du kan inaktivera dem (med undantag för nödvändiga kakor) i dina webbläsarinställningar. Blockering av kakor kan dock påverka din webbupplevelse och hindra dig från att ta del av alla tekniska funktioner på vår webbplats.Vår webbplats kommer inte att fungera korrekt utan hjälp av funktionella kakor; dessa kan inte inaktiveras.